Hello Kitty on söötti! Vaikka ei pitäisikään niin erityisen paljon kissoista (niinku mä) niin silti Hello Kitty on ihana!! :)
sunnuntai, 23. maaliskuu 2008
sunnuntai, 23. maaliskuu 2008
Hello Kitty on söötti! Vaikka ei pitäisikään niin erityisen paljon kissoista (niinku mä) niin silti Hello Kitty on ihana!! :)
Kommentit